Objavljeno

Delphi DS150 dijagnostika – kratki opis

Delphi DS150 je trenutno vjerojatno najpopularniji program za autodijagnostiku na našim prostorima. Razlog tome je vjerojatno i taj što na tržištu postoji veliki broj zamjenskih interfejsa koji rade sa njime, a mogu se nabaviti po vrlo povoljnoj cijeni. Iako je nabavka originalnog interfejsa svakako najbolje i najsigurnije rješenje,kvalitetan zamjenski interfejs također će odraditi sve ono što sam program dopušta. Tu obratite pažnju na ovu riječ kvalitetan pošto se po oglasnicima i internet trgovinama može naći stvarno svašta. Od uređaja sa ne kvalitetnim dijelovima recikliranim iz pokvarenih uređaja do improvizacija sa izbacivanjem CAN filtera zbog smanjenja cijene i sl. Dakle kvalitetan interfejs neophodan je za kvalitetan i siguran rad. Za sve one koji planiraju nabaviti sličan sistem evo i kratkog opisa programa i njegovih mogućnosti.

Delphi autodijagnostički program dolazi u dvije verzije. Delphi DS150 za osobna vozila i Delphi DS150 HD za teretna. Rad sa programom vrlo je jednostavan i intuitivan, a kod izbora jezika između mnogih drugih dostupan je i HRVATSKI.

Pokretanjem programa na ekranu se pojavljuje glavni izbornik. U njemu biramo proizvođača vozila, model i godište.

Deplhi DS150 glavni izbornik

Po izboru modela u donjem dijelu ekrana pojavljuje se lista dostupnih modula za dijagnostiku na odabranom modelu. Tu su naravno osim dijagnostike motora i drugi sistemi kao što su kočnice, zračni jastuci, instrument tabla, klima, imobilizator i slično. U startu je moguće birati između dijagnostike pojedinog sistema ili dijagnostike cijelog vozila pomoću funkcije inteligentnog skeniranja sustava (ISS). Kod ISS funkcije računalo traži i provjerava greške na svim modulima vozila i izrađuje izvještaj sa stanjem kompletnog vozila. Ovaj test dati će Vam općenite informacije o stanju vozila i popis svih pronađenih grešaka sa opisom na hrvatskom jeziku.

delphi_iss

Detaljnu dijagnostiku svakog sistema moguće je napraviti tako da odaberete neki od dostupnih modula i spojite se sa njime. Nakon spajanja otvara se ekran sa funkcijama napredne dijagnostike. Dostupne su greške sa opisima kvara i mogućnošću brisanja. Nadalje dostupni su parametri tj. mjerni blokovi koji će Vam prikazati podatke koje kontroler dobiva sa raznih senzora spojenih na njega. Ovdje ćete ovisno o sistemu koji se testira vidjeti razne podatke kao što su broj okretaja, temperature, tlakovi i slično.

Sljedeća funkcija su podešavanja. To imate mogućnosti resetiranja i podešavanja raznih parametara, programiranja brizgaljki, kalibracije senzora volana itd. Daljnje opcije donose testove aktuatora i komponenti sustava. Naravno dostupnost funkcija kod dijagnostike ovisi o vozilu koje je spojeno na dijagnostiku i modula koji se testira.

delphi_config

Rad sa samim programom maksimalno je pojednostavljen jer kod raznih procedura gdje je potrebno, recimo stisnuti kočnicu, upaliti motor ili dodati gas, program daje detaljne upute što kako i kada napraviti. Također za svako odabrano vozilo program će Vam dati sliku i lokaciju dijagnostičkog konektora.

delphi_info

Kvalitetne TCS-CDP interfejse kompatibilne sa Delphi DS150 i Delphi DS150 HD programima za autodijagnostiku možete nabaviti i kod nas. Svi uređaji koje prodajemo detaljno su ispitani, a uz svaki dobivate i garanciju i osiguran servis i podršku.

32 misli o “Delphi DS150 dijagnostika – kratki opis

  1. Pozdrav imam delphi diagnostiku isprobana na vw passatu 97 god i super radi al kad spojim na mercedes s klasu w140 3.2 92 god nezeli radit samo izbaci neki prozor pomoc i onda tam pise da ima vise tipova kablova itd

    1. Upravo Vam na tome ekranu sa pomoći sve piše. Pročitajte sve i napravite prema uputama i to je to. Na tim starim vozilima dijagnostika se očitava pomoću blink kodova, bez računala, tako da se broji koliko puta trepne lampica ispitivaća spojena prema uputama.

    2. Imam problem nece da mi udje u main 2015 mi je dijagnostika krene ulazit i izbaci me ?

      1. Pretpostavljam loša verzija programa ili neka greška u instalaciji. Sa ovako malo informacija teško je dati neki detaljniji odgovor. Gdje je nabavljen interfejs i software?

  2. Koliko kosta Chf dal saljete i kakav je sistem placanja molim odgovorite na moj e-postu hvala i pozdrav

    1. Pozdrav….da li bih mogao da saznam kolika je cena delphija za teretni program i kako ga poruciti i koje su mogucnosti toga istoga uredjaja tj. za koja vozila je namenjen i sta moze da uradi…. hvala unapred…

      1. Ova dijagnostika je i za teretni i za osobni program

      2. pozdrav … dal bi mogao saznati dal imate kakvu dijagnostiku za traktore deutz tipa ALLROUNND TESTER

        ILI sdf ANALYZER
        i ako imate koja je cijena
        hvala unaprijed

        1. Nažalost za sada nemamo ništa za dijagnostiku traktora

  3. Pozdrav.
    Može li se delphi instalirati na win10?
    Ako može koja verzija programa ide na win10?

    1. Može. Verzije od 2013 na dalje može sigurno. Za starije nisam 100% siguran, ali mislim da bi moglo i njih.

  4. Da li je moguce preko ove dojagnostike ucitati zacepljenost DPF filtera ?

    1. Može. Može se napraviti i regeneracija. Evo jedan video primjer:

      https://youtu.be/IfCd1xqsojs

  5. pozdrav
    pokazuje mi kod kvara 01182 – prilagodba nadmorske visine
    -neispravan signal
    -trajan
    AUDI A3 /AGU 1.8L ( koji bi dio treba da pogledam)

    1. Ovdje imate opis toga problema http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18001/P1593/005523.
      Ukratko mogući uzroci mogu biti MAF senzor, curenje zraka na usisu, senzor položaja papučice gasa, začepljen filter zraka. Za početak obrišite grešku pa vidite dali će se ponovno pojaviti nakon nekog vremena.

  6. Pozzz moze li se podesiti na delphi dijaagnostici kad provjeravas parametre da pokazuje fabricke i izmjerene vrijednosti da bi se moglo vidjeti odstupanje,kao sto ima na vag com ili vcds dijagnostici.

    1. Ne, nažalost Delphi dijagnostika nema tu opciju

  7. Ja sam nov u ovome , kupio sam dijagnostiku delphi pre jedno nedelju dana pa me zanima dali bi mogli da mi objasniti neke stvari u ovom programu !
    Zasto ne mogu da merim na sva vozila dizne ?
    Kako kada uradim veliki servis da regenerisem te delove sto sam zamenio ?
    Jel imate vi neku tabelu koliko treba turbina da stvara pritisak , koliko trebaju dizne da bacaju gorivo, koliko egr ventil mora da radi , koliki atsmosferski pritisak mora da ima , i te ostale stavke koje spadaju u to molim vas pomognite mi ! Hvala vam unapred ! Za svaki vas savet bicu vam puno zahvalan ! pozz.


    1. Zasto ne mogu da merim na sva vozila dizne ?
      —-
      Zato što program nema mogućnost to odraditi na svakom vozilu

      Kako kada uradim veliki servis da regenerisem te delove sto sam zamenio ?
      —-
      Ne znam što mislite pod time “regenerišem”

      Jel imate vi neku tabelu koliko treba turbina da stvara pritisak , koliko trebaju dizne da bacaju gorivo, koliko egr ventil mora da radi , koliki atsmosferski pritisak mora da ima , i te ostale stavke koje spadaju u to molim vas pomognite mi !
      —-
      Nemam, za to se koriste servisne knjige i Google. Pomogne i Autodata…

      1. Hvala gospodine na savetu probacu i tako !

  8. Gospodine nasao sam knjige da narucim pa me zanima dali ima parametri turbine , dizini i ostalo sto me zanima ?

  9. Pozdrav ja imam delphi dijagnostiku pa me zanima da li se na njoj moze ocitati stvarna kilometraza vozila i da li se moze kodirati km sat kada se zameni drugim satom jer kada stavim drugi on mi blokira paljenje izbacuje kod kljuc a cuo sam da se tu sat treba kodirati?

    1. Za takve stvari treba Vam namjenska dijagnostika za to vrstu vozila koju radite

  10. Pozdravljeni imam Delphi e150 diagnistiku i za neke konfiguracije mi trazi ukazni kanal ili kod…Gdje to mogu naci .Primjer kodiranje kljuca molim unesite ulazni kanal
    hvala

    1. Svako vozilo ima drugačiju proceduru. Za detalje je najbolje imati servisnu knjigu tog automobila, ili potražiti točnu proceduru na netu. Kod kojeg točno auta imate problem?

      1. Passat variant 2003 godiste 1.9 96 kw.
        Kad zelim prijaviti modul npr esp abs trazi cod ili ulazni kanal…Hvala na odgovoru.

        1. Ajde pošaljite mi screenshot na email. Nemam takav auto da mogu spojiti pa probati. Za neke procedure treba ukucati kod koji obično dođe na kartici uz ključ

  11. Zanima me da li Delphi dijagnostika može raditi sa wurth wow programom?

    1. Može, elektronika je ista kod Delphi, Autocom ili Wurth uređaja. Treba samo ubaciti firmware koji podržava željeni software.

  12. Pozdravljeni imam Delphi diagnostiku…dali se preko nje moze kodirat novi kljuc vw….postoji li kakvo uputstvo kako to napravit?

  13. Na nekim modelima može na nekima ne. Spojite se sa vozilom, odaberite imobilizer pa pogledajte dali ima opcija kodiranja. U principu, za takve poslove najbolja je VCDS dijagnostika za VAG grupu.

  14. Gdje i kako se moze ocitat kod za kodiranje kljuca?Hvala

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *