BLOG AUTODIJAGNOSTIKA – sve o programima i uređajima za autodijagnostiku

 

Autocom 2017.1 nadogradnja

Napokon nešto novo i dobro za sve vlasnike zamjenskih interfejsa za DELPHI / AUTOCOM / WURTH autodijagnostiku. Zamjenski ili kako ih neki nazivaju CLONE interfejsi predviđeni za rad sa Delphi, Autocom ili Wurth programima za auto dijagnostiku (više…)

delphi DS150E interfejs

Sve što Vas je ikada zanimalo u svezi DELPHI DS150 i Autocom autodijagnostike, a niste imali koga pitati. Koji je interfejs originalni, a koji kineska kopija? Koji uređaj je dobar, a koji “totalno smeće”. Dali da ga naručim iz Kine, sa Njuškala ili iz nekog trećeg izvora i na što treba obratiti pažnju prilikom kupovine. U

ovom tekstu skupili smo odgovore na pitanja koja svakodnevno dolaze na adresu našeg servisa.

Što je to DELPHI DS150 i AUTOCOM?

Delphi DS150 je profi sustav za autodijagnostiku proizvođača DELPHI i vrlo je popularna kod nas. Podržava opširnu dijagnostiku osobnih vozila, teretnih vozila i autobusa i primjerena je kako manjim, tako i velikim auto servisima. Autocom je više manje ista stvar samo se prodaje pod brendom AUTOCOM.

Kakav je to “zamjenski” interfejs za DELPHI DS150 auto-dijagnostiku?

Da bi koristili DELPHI autodijagnostiku potrebno Vam je računalo sa instaliranim Delphi DS150 dijagnostičkim softverom i interfejs za spajanje računala na automobil. Interfejs je kutija sa elektronikom koja se spaja između vozila i automobila.

Na automobil se povezuje pomoću OBD kabela preko dijagnostičke utičnice vozila, a na računalo putem USB kabela ili bluetooth veze. Zamjenski interfejs je svaki onaj interfejs koji nije originalni DELPHI-jev, nego uređaj drugog proizvođača sa sličnim funkcijama kao i originalni.

Delphi autocom interfejsi

Dali je to legalno?

Posjedovanje samog interfejsa ne krši nikakve zakone osim ako se radi u uređaju koji izvana izgleda kao originalni Delphi interfejs i ako su na njemu logotipi originalnog uređaja koji su zaštićeni autorskim pravima. Sa druge strane instalacija DELPHI softvera na vlastito računalo, ukoliko za njega niste platili valjanu licencu, nije legalna.

Skidanjem Delphi softvera sa interneta i instalacijom bez valjane registracije i licence kršite zakon kao i instalacijom neke piratske verzije igrice, microsoft office-a ili windowsa.

Radi li taj zamjenski DELPHI interfejs sa još nekim programom za autodijagnostiku?

Da. Osim sa Delphi programom, ovi uređaji mogu raditi i sa AUTOCOM te Wurth WOW, OPUS, ECLIPSE i još nekim programima za autodijagnostiku. Trenutno se AUTOCOM 2017.1 rev3 se pokazao najstabilnijim i najboljim te ima najnoviju bazu podataka koja dobro radi sa ovakvim zamjenskim uređajima i podržava vozila do 2017 godine.

AUTOCOM 2017.1 vFINAL by code2bin

Gdje da nađem Delphi DS150 program?

Ne bi bilo u redu da ovdje stavljamo linkove na piratski softver, no svatko tko zna koristiti Google lako će u pretragu ukucati “download Delphi 2017.1 vFINAL rev3” i pronaći link na nekom od foruma ili blogova. Zašto baš Delphi 2017.1 rev3? Zato što je to zadnja verzija koja radi bez ikakvih problema sa zamjenskim uređajem.

Postoji još verzija od 2013 pa prema novijima, no ova je trenutno najpreporučljivija. Još jednom napomena. Instalacija krekiranog softvera bez licence nije legalna.

Koje sve aute mogu raditi sa ovakvom kombinacijom?

U principu su podržani više-manje svi modeli osobnih i teretnih vozila od sredine devedesetih do 2017 godine. Stvarna podrška ovisi o tome kakav zamjenski uređaj imate. To nas dovodi do sljedećeg pitanja….

Ima li razlike u kvaliteti DS150 interfejsa s obzirom da cijene idu od 30 dolara do preko tisuću kuna za razne modele?

Zamjenski interfejsi za Delphi dijagnostiku pojavili su se prije desetak godina na ebayu i sličnim stranicama. Ti prvi modeli bili su kvalitetno napravljeni i koštali su i do nekoliko stotina dolara. Takvi interfejsi su najčešće izgledali gotovo identično originalu i čak su imali i naljepnice sa Delphi logom i natpis Made in Sweden.

Naravno da je ovo bilo očito kršenje autorskih prava. Kasnije su se uređaji počeli praviti u kućištima potpuno različitim od originala, samo sa logotipom firme koja ga stvarno izrađuje, i sa nekoliko verzija izmjenjene elektronike.

Jedna ili dvije štampane ploče?

Najčešće su to bile verzije sa jednom štampanom pločicom ili sa dvije u kojima je ploča sa relejima odvojena. Tada su počele i prva naklapanja dali su bolji modeli sa jednom ili dvije štampane ploćice. Tu na žalost nema pravila. Svaki interfejs sastoji se od nekoliko funkcionalnih cjelina:

  • Naponski dio
  • Procesor
  • Driveri za različite protokole; HS CAN-BUS, SW CAN-BUS, MS CAN-BUS, ISO9141 (KL line protocol) itd.
  • Multiplexer dio sa relejima koji raspoređuje dijagnostičke linije na razne pinove dijagnostičkog konektora
  • USB i bluetooth dio za komunikaciju sa računalom

Bez obzira dali je u pitanju izvedba sa jednom ili dvije štampane ploćice svi ovi dijelovi su tu, a kvaliteta ovisi o kvaliteti izrade štampane ploćice, kvaliteti komponenti i završnoj kontroli uređaja.

Delphi DS150E dijagnostika elektronika

Kao što sam naveo prije 10 godina ovi uređaji su koštali 200 – 300 dolara u kineskoj tvornici koja ih proizvodi. Danas se ovakvi zamjenski uređaji mogu pronaći za 30-40 dolara na aliexpresu. Kako je to moguće kada bi same elektroničke komponente koštale i tri puta više?

Zašto su današnji uređaji puno jeftiniji nego prije nekoliko godina?

Vrlo jednostavno. Koriste se reciklirane komponente bez ikakve kontrole ispravnosti i kvalitete i dijelovi elektronike se izbacuju. Rezultat toga su vrlo jeftini uređaji vrlo niske kvalitete.

Pošto se osim prodajom bavimo i servisom imao sam priliku vidjeti uređaje koji na relej ploči od 21 releja ima 3 ispravna i 18 neispravnih. Bilo je i slučajeva da su neki čipovi bili zamijenjeni sasvim drugim modelom ili krivo posloženim otpornicima, kratkim spojevima i sl.

Ne moram napominjati da kod ovakvog uređaja najčešće nije najveći problem što on neće raditi već to što spajanje ovakvog uređaja na auto može oštetiti skupu elektroniku vozila. Ovakva proizvodnja može proći ukoliko se koristi kontrola kvalitete pa se reciklirane komponente kao i gotov uređaj testiraju. Tada dobijete uređaj koji možda neće biti trajan, ali bi barem u startu trebao raditi. No kvaliteta kontrole košta i takvi uređaji moraju biti barem 50% skuplji od onih bez ikakve kontrole.

Što znače v3.0, v5.0, v8.0 oznake koje često mogu vidjeti u opisima ovakvih uređajima?

Ove oznake obično se odnose na verziju Delphi DS150E interfejsa sa 2 štampane ploče i odnose se da drivere za K i L linije koje se koriste za dijagnostiku starijih modela vozila (najčešće proizvedene do 2005 god).

Starije izvedbe delphi interfejsa označene sa v3.0 koriste po jedan SI9241 chip kao driver za K i L dijagnostičku liniju i to je definitivno najbolje rješenje. Kod njih treba obratiti pažnju da na većini takvih uređaja naručenih iz kineskih trgovina postoji tvornička greška jer su namontirane krive D701 i D703 diode.

To spriječava ovakve uređaje da se spajaju na teretna vozila i neke modele osobnih vozila koje koriste ISO9243 i KWP2000 protokol. Iako je ovaj kvar relativno lako riješiti mnogima to predstavlja problem.

Novije verzije označene sa v5.0, v8.0, v9.0 ili slično koriste umjesto skupih i teško nabavljivih SI9241 chipova drugaćiju shemu i jeftini LM393 chip kao zamjenu. Na takvim ploćama radi samo K dijagnostička linija pa hrpa vozila koja koristi i L dijagnostičku liniju za inicijalizaciju veze ne može raditi sa ovakvim interfejsima. Nažalost ovaj problem je vrlo teško/nemoguće popraviti.

Koji interfejs je kvalitetniji? Dali onaj u plastičnom kućištu ili aluminijskom? Plavi ili crveni?

Na žalost, nema načina da prema vanjskom izgledu uređaja procijenite dali se radi o lošem ili dobrom Delphi interfejsu. Trenutno se na tržištu može naći desetak različitih kućišta za ove uređaje i u svako od njih ugrađuju se i loše i dobre elektronike.

Tek otvaranje uređaja i detaljni pregled ploče sa elektronikom interfejsa može Vam dati više podataka o kvaliteti samog uređaja. No čak i to nije garancija. Da bi bili sigurni da se radi o kvalitetnom interfejs uređaju koji će podržati sva vozila koja možete odabrati u programu i to na siguran način potrebno je izvršiti niz testiranja, najbolje na OBDII simulatoru da bi se izbjegli mogući problemi po skupu elektroniku automobila.

Kakva je razlika u interfejsu sa i bez bluetootha?

Delphi DS150 interfejsi se spajaju na PC računalo preko USB kabela ili bežično preko bluetooth veze. Uz svaki uređaj dobijete USB kabel i svaki se na računalo može spojiti ovim putem. Ukoliko Vam kabel od Delphi interfejsa do laptopa smeta i želite ga spojiti bežično odaberite model sa bluetooth-om. Ukoliko Vam kabel nije problem možete uzeti i model bez bluetooth modula koji je u pravilu nešto jeftiniji.

Imam Delphi DS150E dijagnostiku sa kineskim (zamjenskim) interfejsom i na nekim autima mi se spoji na motor i očita greške, ali neće na ABS (ili neki drugi sistem). Zašto?

Najvjerojatniji razlog tome je neispravan čip koji služi kao driver za komunikaciju preko SW CAN linije. Iz nekog nepoznatog razloga svi zamjenski Delphi interfejsi nabavljeni u Kini u zadnjih nekoliko godina imaju neispravan NCV7356 chip koji služi za komunikaciju sa vozilom putem tzv. Single Wire CAN protokola (SW CAN). Ovaj protokol najčešće se koristi kod OPEL vozila. Rješenje je zamijeniti ovaj IC.

Drugi mogući razlog je neispravnost nekog od releja na elektronici interfejsa. Neki automobili imaju tako koncipiran konektor za autodijagnostiku da se za pristup svim kontrolerima u vozilu koristi samo jedan pin. Kod nekih je sistem takav da se komunikacija sa ECU-om motora vrši preko pina 7, a recimo Airbaga preko pina tri.

Releji služe da preusmjere signale na potrebne pinove konektora. Ukoliko je neki od releja neispravan, moguće je da se dijagnostika neće moći spojiti na određene sisteme na automobilu. Ovaj se problem može riješiti testiranjem jednog po jednog releja i zamjenom neispravnih.

Kako rade releji u Delphi DS150E interfejsu

Koji onda uređaj kupiti i dali ga uopće kupiti?

Prvo da razjasnimo…ukoliko će te uređaj koristiti sa piratskim programom, posebno ukoliko ga planirate koristiti u profesionalnoj radionici.. NEMOJTE. Time kršite zakone. U tome slučaju svakako birajte originalne uređaje za dijagnostiku koji više nisu skupi kao prije nekoliko godina.

Alternativa DELPHI DS150 interfejsima

Prvi primjer su AUTEL profi dijagnostike koje imaju iste ili bolje mogućnosti kao i DELPHI dijagnostika, originalni su i imaju redovne nadogradnje. Naravno skuplji su od zamjenskih Delphi interfejsa, no puno jeftiniji od originalne Delphi DS150 dijagnostike sa licenciranim softverom.

Gdje kupiti Delphi DS150 zamjenski interfejs

Ako Vam ovaj zamjenski interfejs treba za vlastite DIY projekte, testiranja i slično uređaj kupite od nekog u koga imate povjerenja, tko zna što Vam prodaje i može Vam pružiti podršku i garanciju za kupljeni uređaj.


Ako posjedujete elektroničarski alat i znate ga koristiti te Vam nije problem riješiti eventualne sitnije probleme sa uređajem pokušajte ga naručiti sa ALIEXPRESS-a, E-BAY-a ili sličnih stranica. Preporučam Vam da kod odabira odmah odbacite one najjeftinije modele te birate neki sa puno dobrih recenzija i ocjena.

Računajte i na to da će kod ulaska u Hrvatsku takav uređaj završiti u poštanskoj carinarnici te će carinici od Vas tražiti da im pošaljete račune, presliku narudžbe i dokaz uplate te Vam na utvrđenu carinsku vrijednost naračunati PDV i troškove špedicije. Ovaj dodatni trošak obično košta 150 do 200 kn koje će te platiti poštaru kada Vam donese paket. Ovakve uređaje svakako preporučam testirati “na stolu” prije spajanja na vozilo.

Nudite li Vi ovakav tip interfejsa?

Da. U punudi imamo dva tipa interfejsa kompatibilna sa DELPHI DS150 i AUTOCOM programima za autodijagnostiku. Oba su ispitana prije isporuke, imaju kvalitetnu elektroniku, garanciju i podršku sa naše strane u slučaju bilo kakvih problema.

Obje verzije imaju ugrađene bluetooth modul pa se mogu povezivati i bežično. Skuplji model podržava SW i MS CAN protokole pa preporučamo njega ako Vam je bitna podrška za sve sustave u FORD i OPEL vozilima. Ako vam to nije toliko važno i jeftinija verzija odraditi će isti posao.

U ovom tekstu pokušao sam skupiti najčešća pitanja u svezi interfejsa kompatibilnih sa DELPHI DS150E dijagnostikom koje dobivamo na adresu našeg servisa. Ukoliko imate neko pitanje na koje niste našli odgovor pišite nam dolje u komentarima, a mi ćemo pokušati odgovoriti na svako od njih.

Vident VAG skener

VIDENT V301 je ručni skener za VAG vozila (VW, AUDI, SKODA, SEAT, BENTLEY, BUGATTI i LAMBORGINI). Na njima osim osnovnih funkcija autodijagnostike može odraditi i razne napredne specijalne funkcije. Uređaj ima i OBDII mod u kome može odraditi osnovnu OBDII dijagnostiku (više…)

VIDENT iEASY200 je kompaktni, brzi i jeftini ručni OBDII skener za brzo čitanje i brisanje grešaka na svim novijim modelima automobila te OBDII dijagnostiku. Jednostavan je za rad te za njegovo korištenje nisu potrebna nikakva dodatna računala, laptopi i (više…)

VCDS i servis EPB-a

Noviji modeli VAG vozila umjesto klasične mehaničke ručne kočnice imaju električnu kočnicu (EPB) koja se aktivira pritiskom na dugme. Kada na takvom vozilu dođe vrijeme za servis zadnjih kočnica osim standardnog mehaničarskog alata biti će (više…)

Ford i Mazda autodijagnostika

Za naprednu autodijagnostiku FORD i MAZDA vozila nije potrebno izdvojiti neke velike iznose novaca. Pošto na tržištu postoji nekoliko odličnih, a besplatnih autodijagnostičkih programa za Windows i Android platforme dovoljno će Vam biti kupiti jedno (više…)

Delphi DS150 i Autocom su trenutno vjerojatno najpopularniji programi za autodijagnostiku na našim prostorima. Razlog tome je vjerojatno i taj što na tržištu postoji veliki broj zamjenskih interfejsa koji rade sa njime, a mogu se nabaviti po vrlo (više…)

Koja vozila su kompatibilna sa OBDII / EOBD standardom

Često se u opisima autodijagnostičkih uređaja spominje “podržana sva OBDII kompatibilna vozila” ili “za sva OBDII/EOBD podržana vozila od 1996 do danas“. Što to točno znači i koja su to točno vozila koja se mogu raditi sa (više…)

EGR ventil

EGR ventil relativno je novi dio na automobilima. Naziv dolazi od engleskih riječi Exhaust Gas Recirculation, u slobodnom prijevodu recirkulacija ispušnih plinova. Neki ga po njemačkoj skraćenici zovu i AGR (Abgasrückführungsventil). (više…)

AUTOCOM i DELPHI DS150E autodijagnostiku pronaći ćete u gotovo svakom autoservisu ili garaži auto entuzijasta. Jedan od razloga je vjerojatno taj što na tržištu postoji veliki broj zamjenskih interfejsa koji rade sa tim programima, a mogu se (više…)

Lambda sonda

Lambda sonda ili Oxygen sensor je senzor koji mjeri sadržaj kisika u ispušnim plinovima.  Prema izmjerenoj količini elektronika upravljačkog modula motora procjenjuje omjer goriva zraka u usisnoj smjesi te (više…)

Svi OBDII/EOBD kodovi koji počinju sa P0 standardizirani su u cijelom svijetu i imaju preddefinirana značenja neovisno od proizvođača ili modela vozila. Evo objašnjenje značenja za svaki od njih od P0001 do P0999 na hrvatskom:

(više…)
Injektor goriva

Common rail dizelski injektori proizvedeni su sa vrlo malim tolerancijama, međutim, male varijacije uvijek su moguće. Zbog toga se svi novi injektori ispituju i označuju specijalnim kodom koji govori ECU kontroleru kolika su odstupanja. Time se postiže optimalan rad motora i smanjena emisija štetnih plinova.

Kod montaže novih injektora ove kodove potrebno je upisati u ECU. To se vrši pomoću autodijagnostičkog uređaja. Za ovakve radnje potreban je autodijagnostički uređaj sa naprednim funkcijama kao što je naprimjer AUTOCOM ili Delphi DS150.

Video primjer kodiranja injektora na Renault Kangoo 1.5dci sa Delphi DS150 auto dijagnostikom.

MULTIDIAG PRO+ interfejsi iz naše ponude kompatibilni su sa Autocom i Delphi DS150 autodijagnostičkim softverom i odrađuju kodiranje injektora kao u gornjem videu.

Čišćenje automobila ozonom

Danas ćemo Vam pokazati kako dezinficirati i očistiti automobil od neugodnih mirisa cigareta, kućnih ljubimaca, znoja, vlage i pljesni, a ujedno i dezinficirati sistem klima uređaja. Ponekada unutrašnjost automobila nije dovoljno samo usisati (više…)

Kako instalirati android autodijagnostiku

Autodijagnostiku preko pametnog telefona u zadnjih godinu dana koristi sve više “kućnih majstora” koji sami održavaju svoje vozilo, ali i onih koji se ne upuštaju u “šarafanje” no žele u svakom trenutku (više…)

Opel DPF

Svi vlasnici novijih dizelskih automobila barem jednom su se sreli sa problemom regeneracije DPF-a , posebno ako automobil koriste u gradskoj vožnji na kratkim relacijama. Nemogućnost redovne regeneracije DPF dovodi do nakupljanja čađe (više…)

Većina vozača zna da je redovna izmjena rashladne tekućine i ulja u motoru radnja koju svatko treba obaviti ako održava svoj automobil. No što je sa kočionom tekućinom? Za Vašu informaciju svatko (više…)

ozoniranje koronavirus

Niti jedan medicinski događaj u bližoj povijesti nije imao takav utjecaj na globalno zdravlje i ekonomiju kao koronavirus i njime uzrokovana bolest COVID-19. Jedan od načina sprječavanja ove pošasti je redovita dezinfekcija stambenog i radnog (više…)

ELMCONFIG logo

ELMConfig je program ruskog entuzijasta Sergeja, poznatijeg pod nadimkom civil-zz. Softver je preveden na engleski jezik i jednostavan za upotrebu i potpunom laiku. Iako je ELMConfig besplatan program pozivam Vas da, ukoliko Vam se (više…)

EOBD Facile

EOBD FACILE je aplikacija za autodijagnostiku dostupna za ANDROID, iOS, Windows i MAC platforme. Samo na Android platformi ova aplikacija skinuta je više od milijun puta, a između ostalih jezika dostupna je i na hrvatskom. (više…)

Gotovo svako moderno vozilo ima ugrađen sustav za upozorenje vozača na servisni interval tj. da je vozilo uskoro potrebno odvesti na redovni servis. Način upozorenja razlikuje se od vozila do vozila no uobičajeno je da (više…)

Kako ugasiti zvono sigurnosnog pojasa

Na svim novijim vozilima ugrađeno je zvučno upozorenje koje se oglašava ukoliko niste zavezali sigurnosni pojas. Mislim da nije potrebno naglašavati da korištenje sigurnosnog pojasa spašava život te da je vožnja bez (više…)

OBDII testiranje na tehničkom pregledu

Od 01.01.2019 godine na tehničkom pregledu vozila obavezno je korištenje OBD testera prilikom pregleda vozila. Što to znači za nas vozače, kako će to uticati na prolaznost vozila i kako na jednostavan i jeftin način kod kuće (više…)

Pametni telefoni i tableti odavno su postali dio svakog kućanstva i osim osnovnih funkcija, telefoniranja i poruka, koristimo ih i za razne korisne funkcije kao što su slušanje glazbe, surfanje i planiranje obaveza. No možemo li ih (više…)

Veliki broj jeftinih USB interfejsa za auto dijagnostiku (npr. KL USB, ELM327 USB i sl.) imaju ugrađen USB/Serial pretvarač. Nakon što instaliramo drajver za USB interfejs kompjutor otvara tzv. virtualni COM port preko kojeg teče sva (više…)

OBD je skraćenica od engleskih riječi ON BOARD DIAGNOSTIC. EOBD se odnosi na EURO ON BOARD DIAGNOSTIC. U doslovnom prijevodu to bi značilo „dijagnostika na ploči“ ili „dijagnostika na palubi“.  Taj pojam obično (više…)

vag-com

VAG-COM je najpopularniji i vjerojatno najbolji program za dijagnostiku VAG grupe automobila. Podržava testiranje većine VW, Audi, Skoda i Seat automobila. Izdavać programa je američka firma Ross-Tech, a program se (više…)

Scanmaster program jedan je od najboljih komercijalnih programa namjenjenih za rad sa ELM serijom interfejsa. Ono što ga odvaja od gomile besplatnog i komercijalnog softvera njegove su napredne mogućnosti i (više…)

ltft stft kratkotrajno dugotrajno podešavanje goriva fuel trim

Jedno od standardnih očitanja (PID) koje možemo vidjeti kada je automobil spojen na OBDII dijagnostiku je FUEL TRIM. Ovo je vrlo važan i koristan parametar i dobro shvaćanje njegove funkcije može Vam pomoći u bržem dijagnosticiranju (više…)

Multiecusca Fiatecuscan HRVATSKA

Multiecuscan je napredna autodijagnostika za talijanska vozila Fiat, Alfa Romeo i Lancia. Niti jedna univerzalna autodijagnostika pa ćak ni najskuplja kao Bosch-ov KTS, Brain Bee, Texa ne mogu odraditi sve one funkcije koje pruža MULTIECUSCAN.  (više…)

Nova verzija Multiecuscan programa za autodijagnostiku

Nakon nešto manje od dva mjeseca nova verzija Mutiecuscan dijagnostike dodana je na stranicu proizvođača. Ova verzija nosi oznaku MULTIECUSCAN 3.2 i datum izdavanja 02.08.2016. Što je novo pročitajte u nastavku.  (više…)

Održavanje akumulatora

Dolaskom hladnijih dana otkrivaju se mnogi problemi sa akumulatorima. Obično se ovakav problem otkriva na dva načina. Prvi je onaj najneugodniji za vlasnika je kada automobil više neće upaliti. Drugi način je testiranje akumulatora. (više…)

Koje računalo odabrati za auto dijagnostiku

Većina autodijagnostičkih sistema, profi i amaterskih, zahtjeva laptop za autodijagnostiku na koje ćete instalirati autodijagnostički program i spojiti interfejs kabel. Zbog toga vrlo često dobivamo upite o tome kako odabrati pravi laptop za autodijagnostiku.  (više…)

Nadogradnja programa Delphi DS150

Najpopularniji zamjenski interfejs za auto dijagnostiku već duže vremena nije dobio pravu nadogradnju software-a (DELPHI DS150 program koji se instalira na računalo) i firmware-a (program u procesoru interfejsa). Većina korisnika koristi verziju (više…)

Imati barem neku osnovnu auto dijagnostiku potreba je svakog vlasnika automobila koji barem ponekad podigne poklopac motora na svom limenom ljubimcu. Takav uređaj nije naodmet ni kada se spremate na duži put. Ako ste nekada  (više…)

DPF i FAP filteri

Što su FAP i DPF filteri

DPF filter (eng. Diesel Particulate Filter) i FAP (Filter AntiPollution) smatra se jednim od najproblematičnijih dijelova današnjih automobila s dizel motorima. Iako su prvi modeli DPF-a ugrađeni još osamdesetih godina, ugradnja (više…)

VAG-DPF-APLIKACIJA

Čemu služi VAG DPF aplikacija

VAG DPF ili Diesel Particulate Filter je filter krutih čestica koji se koristi na novijim dizelskim vozilima da bi smanjio emisiju štetnih plinova. DPF radi na principu da zadržava čađu koja nastaje izgaranjem goriva u (više…)

Gdje je OBDII konektor

Automobili sa benzinskim motorom noviji od 2000 i dizelskim noviji od 2003 posjeduju OBDII konektor i podržavaju autodijagnostiku putem jeftinih OBDII ili EOBD uređaja za autodijagnostiku. Ovakav uređaj se kod nas može naći za tek nešto više od 100 kn pa (više…)

tester 12V akumulatora

Foxwell BT100 je novi jeftini tester 12V akumulatora. Do sada je za iole ozbiljniji uređaj za testiranje akumulatora bilo potrebno izdvojiti nekoliko tisuća kuna što u današnje vrijeme nije baš mala investicija. BT100 nudi (više…)

OBDII EOBD modovi 1 do 9

OBDII uređaj za autodijagnostiku vrlo su popularni, naručito kod kućnih majstora koji sami održavaju svoja vozila. Prednost im je vrlo niska cijena i upotrebljivost na bilo kojem iole novijem vozilu bez obzira na marku i model. Ukoliko (više…)

OBD2 software za pametne telefone

Većina automobila i lakih teretnih vozila koji se voze našim cestama opremljena je OBD II priključkom koji omogućuje pristup podacima iz upravljačke jedinice motora (ECU). Neka od Android OBDII aplikacija i bluetooth OBDII interfejs  (više…)

programatori za mikrokontrolere

Od sada uz flux olovke, lemne paste i ostali pribor za elektroničare u našem web shopu možete naručiti i nekoliko modela programatora za mikrokontrolere. Trenutno su u ponudi programatori ST LINK za STM8 i STM32  seriju mikrokontrolera, (više…)

koji ELM327 adapter odabrati

ELM 327 interfejsi za autodijagnostiku broj su jedan u svijetu jeftine amaterske autodijagnostike predviđene za samostalni brzi pregled stanja automobila. Uz ovakav uređaj u džepu ili na privjesku ključeva Vašeg automobila uvijek (više…)

VW tools VAG auto dijagnostika

VW TOOL je freeware program proizvođača Baum-Tools. Program je vrlo sličan programu VAG-COM no pošto je razvoj ovog programa prekinut prije dosta godina VAG-COM je u prednosti kod dijagnostike novijih modela (više…)

Autel ms309 ručni OBDII skener

Autel MS309 je jeftini i kompaktni ručni OBDII skener grešaka namijenjen brzoj dijagnostici grešaka na svim novijim automobilima bez obzira na proizvođača i zemlju porijekla. Priključite ga na OBD konektor automobila i pritiskom (više…)

Lexia Diagbox, Peugeot Planet 2000

U ovom tekstu uvesti ćemo Vas u svijet Peugeut/Citroen autodijagnostike. Možda ste već čuli za izraze Lexia, Diagbox i PP2000. Sve ovo su tvornički sistemi za auto dijagnostiku PSA grupe i kao takvi daleko su najbolje rješenje  (više…)

Test OBDII skenera Foxwell NT201

Ako tražite dobar OBDII skener, svakako provjerite Foxwell NT201. Ovaj OBDII skener spaja se sa svim novijim vozilima bez obzira na proizvođača i zemlju porijekla tako da ga možete koristiti gotovo na svakom osobnom automobilu, (više…)