Kako se vrši dostava robe?

Naručene artikle dostavljamo putem GLS dostavne službe. To znači da za 1-3 radna dana možete očekivati dostavljača od koga ćete preuzeti paket i platiti dogovorenu cijenu ako ste odabrali plaćanje otkupninom. Trošak poštarine od 6,00 EUR naplaćuje se samo za narudžbe manje od 70 EUR. U slučaju da traženi uređaj nemamo na lageru obavijestiti ćemo Vas i dogovoriti se o roku isporuke.

Kako se vrši plaćanje?

Trenutno je moguće platiti naše proizvode pouzećem (kod slanja poštom) i virmanom (opća uplatnica, internet bankarstvo). Ukoliko odaberete plaćanje pouzećem plaćate dostavljaču prilikom preuzimanja pošiljke. Ako se odlučite na plaćanje virmanom, nakon zaprimljene narudžbe dobiti ćete ponudu sa svim podacima za uplatu te brojem našeg žiro računa.

Imam li još nekih dodatnih troškova?

Kod dostave putem GLS dostavne službe nema naplate nikakve dodatne naknade u slučaju plaćanja otkupninom.

Mogu li robu preuzeti osobno?

Pošto nemamo maloprodajnu trgovinu i ne vršimo naplatu gotovinom robu isporučujemo isključivo putem dostavljača. Osobno preuzimanje u Osijeku moguće je prema prethodnom dogovoru samo kada je roba unaprijed virmanski plaćena na naš transakcijski račun.

Zašto Vaš račun nije “fiskaliziran”?

Obrt K Dijagnostika vrši naplatu robe putem virmanskih uplata za pravne osobe i putem pošte (otkupnina) za fizičke osobe, te je čl.5 Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom izuzet od obveze fiskalizacije.

Dali je PDV uključen u cijenu?

Od 01.07.2023 godine obrt K DIJAGNOSTIKA je u sustavu PDV-a i u sve cijene uračunat je PDV.

Što sa robom koja ima oznaku “po narudžbi” ?

Neke artikle nemamo na skladištu, već ih nabavljamo po Vašoj narudžbi. Kod narudžbe takvih artikala morate nam unaprijed uplatiti 20% cijene artikla, a mi Vam ga dostavljamo u roku max. 30 dana.

Kolika je garancija na kupljene proizvode?

Garancija na sve elektroničke sklopove je 2 godinu (ako nije drugačije navedeno). U slučaju da je Vaš uređaj pokvaren šaljete nam ga nazad, a mi ćemo ga u što kraćem roku popraviti. Ukoliko popravak bude trajao duže od 10 dana jamstveni rok produžuje se za onoliko dana za koliko je prekoračen rok od 10 dana. Ukoliko se uređaj ne može popraviti u roku od 45 dana ili se kvar uopće ne može otkloniti neispravan uređaj biti će zamijenjen novim. Jamstvo se ne odnosi na potrošne dijelove koji se pri radu normalno troše. Ako se kupac nalazi izvan mjesta sjedišta prodavatelja dužan je snositi troškove dostave uređaja na servis ili troškove puta servisera. Obuka za rad sa uređajem instalacija i podešavanje softvera ide na teret kupca. U slučaju da je kvar nastao Vašom nepažnjom ili fizičkim oštećenjem naplaćujemo Vam troškove popravka i dostave.