KAKO KORISTITI AUTODIJAGNOSTIKU

Delphi DS150 dijagnostika – kratki opis

Delphi DS150 i Autocom su trenutno vjerojatno najpopularniji programi za autodijagnostiku na našim prostorima. Razlog tome je vjerojatno i taj što na tržištu postoji veliki broj zamjenskih interfejsa koji rade sa njime, a mogu se nabaviti po vrlo povoljnoj cijeni. Iako je nabavka originalnog interfejsa svakako najbolje i najsigurnije rješenje, kvalitetan zamjenski interfejs također će odraditi sve ono što sam program dopušta.

NAPOMENA

DELPHI i AUTOCOM u stvari su isti programi ali različito brendirani. Najveća razlika je u tome što je kod prvog i lijevom gornjem kutu logo DELPHI, a kod drugog AUTOCOM. Sve ostalo uključujući rad, mogućnosti i podržana vozila je potpuno isto. U nastavku ćemo opisati DELPHI program no sve napisano vrijedi i za AUTOCOM.

Tu obratite pažnju na ovu riječ kvalitetan pošto se po oglasnicima i internet trgovinama može naći stvarno svašta. Od uređaja sa ne kvalitetnim dijelovima recikliranim iz pokvarenih uređaja do improvizacija sa izbacivanjem CAN filtera zbog smanjenja cijene i sl. Dakle kvalitetan interfejs neophodan je za kvalitetan i siguran rad. Za sve one koji planiraju nabaviti sličan sistem evo i kratkog opisa programa i njegovih mogućnosti.

Autocom Delphi 2017.1

KVALITETNI INTERFEJS ZA RAD SA AUTOCOM I DELPHI AUTODIJAGNOSTIKOM

MULTIDIAG PRO+ interfejs za najpopularniji program za univerzalnu autodijagnostiku. CLASS A elektronika sa jednom štampanom pločom, spajanje putem USB-a ili BLUETOOTHA, garancija i puna podrška u slučaju problema.

Delphi DS150 autodijagnostika – što sve može

Delphi autodijagnostički program dolazi u dvije verzije. Delphi DS150 za osobna vozila i Delphi DS150 HD za teretna. Rad sa programom vrlo je jednostavan i intuitivan, a kod izbora jezika između mnogih drugih dostupan je i HRVATSKI.

Pokretanjem programa na ekranu se pojavljuje glavni izbornik. U njemu biramo proizvođača vozila, model i godište.

Deplhi DS150 glavni izbornik

Po izboru modela u donjem dijelu ekrana pojavljuje se lista dostupnih modula za dijagnostiku na odabranom modelu. Tu su naravno osim dijagnostike motora i drugi sistemi kao što su kočnice, zračni jastuci, instrument tabla, klima, imobilizator i slično. U startu je moguće birati između dijagnostike pojedinog sistema ili dijagnostike cijelog vozila pomoću funkcije inteligentnog skeniranja sustava (ISS). Kod ISS funkcije računalo traži i provjerava greške na svim modulima vozila i izrađuje izvještaj sa stanjem kompletnog vozila. Ovaj test dati će Vam općenite informacije o stanju vozila i popis svih pronađenih grešaka sa opisom na hrvatskom jeziku.

delphi_iss

Detaljnu dijagnostiku svakog sistema moguće je napraviti tako da odaberete neki od dostupnih modula i spojite se sa njime. Nakon spajanja otvara se ekran sa funkcijama napredne dijagnostike. Dostupne su greške sa opisima kvara i mogućnošću brisanja. Nadalje dostupni su parametri tj. mjerni blokovi koji će Vam prikazati podatke koje kontroler dobiva sa raznih senzora spojenih na njega. Ovdje ćete ovisno o sistemu koji se testira vidjeti razne podatke kao što su broj okretaja, temperature, tlakovi i slično.

Autocom Delphi 2017.1

KVALITETNI INTERFEJS ZA RAD SA AUTOCOM I DELPHI AUTODIJAGNOSTIKOM

MULTIDIAG PRO+ interfejs za najpopularniji program za univerzalnu autodijagnostiku. CLASS A elektronika sa jednom štampanom pločom, spajanje putem USB-a ili BLUETOOTHA, garancija i puna podrška u slučaju problema.

Sljedeća funkcija su podešavanja. To imate mogućnosti resetiranja i podešavanja raznih parametara, programiranja brizgaljki, kalibracije senzora volana itd. Daljnje opcije donose testove aktuatora i komponenti sustava. Naravno dostupnost funkcija kod dijagnostike ovisi o vozilu koje je spojeno na dijagnostiku i modula koji se testira.

delphi_config

Rad sa samim programom maksimalno je pojednostavljen jer kod raznih procedura gdje je potrebno, recimo stisnuti kočnicu, upaliti motor ili dodati gas, program daje detaljne upute što kako i kada napraviti. Također za svako odabrano vozilo program će Vam dati sliku i lokaciju dijagnostičkog konektora.

delphi_info

Kvalitetne MULTIDIAG PRO+ interfejse kompatibilne sa Delphi DS150 i Autocom programima za autodijagnostiku možete nabaviti i kod nas. Svi uređaji koje prodajemo detaljno su ispitani, a uz svaki dobivate i garanciju i osiguran servis i podršku.

87 komentara na “Delphi DS150 dijagnostika – kratki opis

  1. ivan napisao:

    Pozdrav imam delphi diagnostiku isprobana na vw passatu 97 god i super radi al kad spojim na mercedes s klasu w140 3.2 92 god nezeli radit samo izbaci neki prozor pomoc i onda tam pise da ima vise tipova kablova itd

    1. KDijagnostika napisao:

      Upravo Vam na tome ekranu sa pomoći sve piše. Pročitajte sve i napravite prema uputama i to je to. Na tim starim vozilima dijagnostika se očitava pomoću blink kodova, bez računala, tako da se broji koliko puta trepne lampica ispitivaća spojena prema uputama.

      1. Ivan napisao:

        MOže pomoć, imam delphi ds150e ploča v3.0 koja je navodno bolja kako ste opisali u opisu. Imam problem sa modelom Alfa Romeo 156 1999 godište mogu ući u sve osim ABS i zračni jastuci . Probao sam i na modelu 159 2007 godište ulazi u sve bez problema i u ABS i zračni jastuci.

        1. Najvjerojatnije je problem u interfejsu. U principu interfejsi sa 3.0 pločom trebali bi raditi sa ovom dodatnom opremom na tim starijim autima, no to što na ploči piše v3.0 nije garancija da je to zaista takva ploča. Uslikajte mi pa pošaljite na email zadnju stranu CPU ploče da vidim o kakvoj se elektronici radi…. Također problem može biti i u relejima koji bi kod dijagnostike ABS-a i Airbaga trebali prebaciti dijagnostičku liniju na određeni pin, ovisno kojem sistemu pristupate. Kod modela iz 2007 konekcija vjerojatno ide preko CAN-BUS linija i zbog toga na njemu sve radi.
          Također, ako to vozilo iz 1999 koristi 3 pinski adapter provjerite dali ste ga uštekali u dobar konektor pošto neki modeli imaju posebne konektore za motor a posebne za Airbag i ABS

    2. Amir Fazlic napisao:

      Imam problem nece da mi udje u main 2015 mi je dijagnostika krene ulazit i izbaci me ?

      1. Pretpostavljam loša verzija programa ili neka greška u instalaciji. Sa ovako malo informacija teško je dati neki detaljniji odgovor. Gdje je nabavljen interfejs i software?

  2. jasko napisao:

    Koliko kosta Chf dal saljete i kakav je sistem placanja molim odgovorite na moj e-postu hvala i pozdrav

    1. goran napisao:

      Pozdrav….da li bih mogao da saznam kolika je cena delphija za teretni program i kako ga poruciti i koje su mogucnosti toga istoga uredjaja tj. za koja vozila je namenjen i sta moze da uradi…. hvala unapred…

      1. KDijagnostika napisao:

        Ova dijagnostika je i za teretni i za osobni program

      2. MATIJA napisao:

        pozdrav … dal bi mogao saznati dal imate kakvu dijagnostiku za traktore deutz tipa ALLROUNND TESTER

        ILI sdf ANALYZER
        i ako imate koja je cijena
        hvala unaprijed

        1. Nažalost za sada nemamo ništa za dijagnostiku traktora

  3. Dado napisao:

    Pozdrav.
    Može li se delphi instalirati na win10?
    Ako može koja verzija programa ide na win10?

    1. KDijagnostika napisao:

      Može. Verzije od 2013 na dalje može sigurno. Za starije nisam 100% siguran, ali mislim da bi moglo i njih.

  4. besa1995 napisao:

    Da li je moguce preko ove dojagnostike ucitati zacepljenost DPF filtera ?

    1. KDijagnostika napisao:

      Može. Može se napraviti i regeneracija. Evo jedan video primjer:

      https://youtu.be/IfCd1xqsojs

  5. kole napisao:

    pozdrav
    pokazuje mi kod kvara 01182 – prilagodba nadmorske visine
    -neispravan signal
    -trajan
    AUDI A3 /AGU 1.8L ( koji bi dio treba da pogledam)

    1. KDijagnostika napisao:

      Ovdje imate opis toga problema http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18001/P1593/005523.
      Ukratko mogući uzroci mogu biti MAF senzor, curenje zraka na usisu, senzor položaja papučice gasa, začepljen filter zraka. Za početak obrišite grešku pa vidite dali će se ponovno pojaviti nakon nekog vremena.

  6. haris napisao:

    Pozzz moze li se podesiti na delphi dijaagnostici kad provjeravas parametre da pokazuje fabricke i izmjerene vrijednosti da bi se moglo vidjeti odstupanje,kao sto ima na vag com ili vcds dijagnostici.

    1. KDijagnostika napisao:

      Ne, nažalost Delphi dijagnostika nema tu opciju

  7. Nikola napisao:

    Ja sam nov u ovome , kupio sam dijagnostiku delphi pre jedno nedelju dana pa me zanima dali bi mogli da mi objasniti neke stvari u ovom programu !
    Zasto ne mogu da merim na sva vozila dizne ?
    Kako kada uradim veliki servis da regenerisem te delove sto sam zamenio ?
    Jel imate vi neku tabelu koliko treba turbina da stvara pritisak , koliko trebaju dizne da bacaju gorivo, koliko egr ventil mora da radi , koliki atsmosferski pritisak mora da ima , i te ostale stavke koje spadaju u to molim vas pomognite mi ! Hvala vam unapred ! Za svaki vas savet bicu vam puno zahvalan ! pozz.

    1. KDijagnostika napisao:


      Zasto ne mogu da merim na sva vozila dizne ?
      —-
      Zato što program nema mogućnost to odraditi na svakom vozilu

      Kako kada uradim veliki servis da regenerisem te delove sto sam zamenio ?
      —-
      Ne znam što mislite pod time “regenerišem”

      Jel imate vi neku tabelu koliko treba turbina da stvara pritisak , koliko trebaju dizne da bacaju gorivo, koliko egr ventil mora da radi , koliki atsmosferski pritisak mora da ima , i te ostale stavke koje spadaju u to molim vas pomognite mi !
      —-
      Nemam, za to se koriste servisne knjige i Google. Pomogne i Autodata…

      1. Nikola napisao:

        Hvala gospodine na savetu probacu i tako !

        1. Drazen napisao:

          Kad se radi dijagnostika dali mora biti upaljen kntakt ili upaljen auto? Ili se radi bez upaljenog kontakta?

          1. Upaljen kontakt ili upaljen auto. Bez kontakta dijagnostika se neće spojiti.

  8. Nikola napisao:

    Gospodine nasao sam knjige da narucim pa me zanima dali ima parametri turbine , dizini i ostalo sto me zanima ?

  9. Bojan napisao:

    Pozdrav ja imam delphi dijagnostiku pa me zanima da li se na njoj moze ocitati stvarna kilometraza vozila i da li se moze kodirati km sat kada se zameni drugim satom jer kada stavim drugi on mi blokira paljenje izbacuje kod kljuc a cuo sam da se tu sat treba kodirati?

    1. Za takve stvari treba Vam namjenska dijagnostika za to vrstu vozila koju radite

  10. kasim napisao:

    Pozdravljeni imam Delphi e150 diagnistiku i za neke konfiguracije mi trazi ukazni kanal ili kod…Gdje to mogu naci .Primjer kodiranje kljuca molim unesite ulazni kanal
    hvala

    1. Svako vozilo ima drugačiju proceduru. Za detalje je najbolje imati servisnu knjigu tog automobila, ili potražiti točnu proceduru na netu. Kod kojeg točno auta imate problem?

      1. Kasim napisao:

        Passat variant 2003 godiste 1.9 96 kw.
        Kad zelim prijaviti modul npr esp abs trazi cod ili ulazni kanal…Hvala na odgovoru.

        1. Ajde pošaljite mi screenshot na email. Nemam takav auto da mogu spojiti pa probati. Za neke procedure treba ukucati kod koji obično dođe na kartici uz ključ

  11. Vladimir Žužić napisao:

    Zanima me da li Delphi dijagnostika može raditi sa wurth wow programom?

    1. Može, elektronika je ista kod Delphi, Autocom ili Wurth uređaja. Treba samo ubaciti firmware koji podržava željeni software.

  12. Kasim napisao:

    Pozdravljeni imam Delphi diagnostiku…dali se preko nje moze kodirat novi kljuc vw….postoji li kakvo uputstvo kako to napravit?

  13. Na nekim modelima može na nekima ne. Spojite se sa vozilom, odaberite imobilizer pa pogledajte dali ima opcija kodiranja. U principu, za takve poslove najbolja je VCDS dijagnostika za VAG grupu.

  14. Kasim napisao:

    Gdje i kako se moze ocitat kod za kodiranje kljuca?Hvala

  15. Milos napisao:

    Pozdrav imam Delphi dijagnostiku ds150e radi odlicno,medjutim desava mi se da nece da se poveze na neko vozilo…tipa izadje prozor u kome pise vozilo ne odgovara na to I to proverite dali je to I to uradjeno I na kraju mozda vozilo ne podrzava dijagnosticku funkciju.A sve je povezano I sve radi na drugom vozilu.pa me zanima sta moze da bude problem?? Hvala

    1. Problem je vjerojatno u lošem interfejsu. Ako je kupljen preko ebay-a, aliexpressa-a ili preprodavača 99% je da mu ne rade svi protokoli. Zbog toga se na neke aute spoji, a na neke ne. Često recimo takav uređaj radi na starijim autima (<2005) jer mu KL protokol koji koriste stariji auti radi, a na novije koji koriste CAN-BUS se ne može spojiti. Može biti i obratno. Nekada se dogodi i da se uređaj spoji sa autom i očita kontroler motora, ali neće dodatne sisteme kao što su instrument tabla, displej, ABS koji koriste sporiju podverziju CAN protokola. Popravak ovakvih uređaja obično se svodi na traženje i izmjenu neispravnih releja na multiplexer ploči ili izlaznih čipova za neki od podržanih protokola.

  16. Mate Rossini napisao:

    Imam samo program u kompjuteru delphi gdje mogu ostalo kupiti?

    1. Kod nas možete kupiti interfejs sa svim potrebnim kablovima.

  17. vojin napisao:

    pozdrav imam ovu dijagnostiku radi super ali imam mali problem na ulaznom meniju sam dao na hrvacki jezik i svemi prevede ali kad uradim dijagnostiku i ocitami kodove sa greskama ondami izbaci sve na engleskom dalise to moze kako resiti.hvala

    1. ne bi tako trebalo biti. vjerojatno imate neku lošu verziju

  18. Zoran napisao:

    Wow dijagnostika ne ocitava parametre kad je upaljen motor (kod nekih auta). Javi da nema konekcije ili ne moze odradit zadano. Je li greska u softweru ili uređaj ne valja. Kako popravit i tko moze.

    1. Ako se uopće ne spoji onda je sigurno do interfejsa. Ako se spoji i recimo očita greške, a parametre neće onda moguće da je do softvera. Inače za ove interfejse preporučam umjesto WOW softvera koristiti DELPHI Car/Truck. Popraviti možete tako da pošaljete kod nas u servis da vidimo što je u pitanju pa se onda dalje dogovorimo oko cijene popravka.

      1. predrag napisao:

        kupio sam nov Delphi 150softver 2015.3 i kad smpojim sve u redu ali na primjer na captivi chervolet 2007 dizel u opciji izaberite sustav ponudi samo benzin a druge opcije nisu dostupne a na drugoj tipi vozila prikaze sve opcije iss benzin, dizel, kocnica i dr. zanima me jeli to do softvera ili do uredjaja hvala

  19. Marijan napisao:

    Kupio sam delphids150e bluetooth i radi odlično samo mi kod mercedesa 2001 god E320 neće da se poveže, e210 2001 , c202 220cdi 98 god. i 99 god. i ima još par modela BMW E90. MAN tga 33480 2008. Možete mi pomoći ?

    1. Pošaljite ga kod nas na servis pa ćemo vidjeti u cemu je problem i može li se šta napraviti…

  20. Filip napisao:

    pozdrav kratko pitanje da li bi ova dijagnostika ocitala komp na Renault Laguni 1997 koja ima stari OBD priključak koji izgleda ovako (link slike ispod) i da li bi radilo bez dodatnih adaptera?? hvala

    http://prntscr.com/n6gznu
    http://prntscr.com/n6h0l9

    1. Morali bi mi reći koji točno model i oznaku motora, ali u principu Delphi dijagnostika dosta dobro radi te starije modele. Ako nemate 16 pinski konektor i kabini vozila (ako ima trebao bi biti ispod neke plastike na centralnom dijelu konzole) nego stari 12 pinski konektor onda Vam svakako treba i adapter sa 12 pinskog na 16 pinski konektor.

  21. Ivab napisao:

    Postovani, vec duze vreme razmisljam uzeti sebi Delphi autodijagnostiku ali ne mogu da se odlucim koju tacno…Koristio bih je poluprofesionalno, vise za svoj auto i aute svojih prijatelja ali i obaviti neki poslic sa njom ako ispadne…Neki kazu da su lose sa dve ploce, pa sam u dilemi koji model je dobar koji model ce valjati…Jer ne bih bas nakon kupovine da shvatim ustvari sta sam dobio. Valjaju li one sto se prodaju preko internet oglasa (cena od 60e do 130e)…Hvala unapred!

    Pozdrav iz Srbije

    1. U principu nema pravila. Uređaji sa dvije ploče postoje u više izvedbi kao i one sa jednom. Najvažnija je kvaliteta komponenti na njima. Na najjeftinije se montiraju reciklirane komponente iz elektronskog otpada najčešće bez ikakve naknadne kontrole. U pravilu stariji modeli delphi interfejsa koji su koštali nekoliko stotina eura su najbolji, a ovi novi što ih sada kinezi prodaju za nekih 40 dolara najlošiji. Možete riskirati i uzeti neku jeftinu sa oglasnika ili platiti malo više kod nekoga tko će Vam dati garanciju i podršku.

  22. Mirnes napisao:

    Izvrsio sam instalaciju Delphi dijagnostike, obavio test i sve je ok. Međutim trazi mi update firmware, ali ga nemogu izvršiti.
    Sta mi je ćiniti. Hvala

    1. Sve zavisi kakav interfejs imate i koju verziju programa. Ako ne ide update firmware-a preko programa onda se mora izvršiti pomoću programatora ili specijalnih programa. Kontaktirajte naš servis za detalje…

  23. edin napisao:

    moze li delphi kodirati idrive na bmw e90 da imam video u voznji i koji je postupak ako moze

  24. Dragan napisao:

    Pozdrav.imam delpi 2015 realse3
    Strgan mi je konektor na firmeru
    Koji se ukompčava u vozilo.Dali može Wirthov firmer raditi na Delphi programu i dal je iš bolji od Delphi zamjenski uređaja..Hvala

    1. Uf…. Što se konektora tiče naš servis može Vam ga zamjeniti. Morali bi nam poslati uređaj.

      Ovaj drugi dio pitanja nije mi baš najjasniji. Pretpostavljam da mislite na Wurth dijagnostički interfejs. Ako imate original Wurth box onda preporučam originalni Wurth program.

      Ako ga niste kupili od wurtha zajedno sa licencom i platili nekoliko tisuća eura onda je to zamjenski WURTH interfejs i onda je to ista elektronika kao i u ostalim zamjenskim uređajima. Naravno i tu vrijedi da kućište ništa ne znači već elektronika u njemu, kućište može biti plavo crveno, bijelo, kopija delphi-jevog, wurth-ovog, autocom-ovog ili neko drugačije….sasvim svejedno. Bitna je ploča sa elektronikom u njemu. Mogu biti dva uređaja koji su izvana potpuno identični da je jedan kvalitetan clone a drugi smeće na kojemu će od tri auta jedan raditi, a dva ne.

      Za sve zamjenske uređaje po meni je najbolje instalirati DELPHI CAR/Delphi HD 2015.1.3. Da bi bilo koji od zamjenskih interfejsa ovog tipa radio sa ovim programom bitno je da u procesoru interfejsa ima upisan odgovarajući firmware za tu verziju programa.

  25. Pero napisao:

    Zanima me koliko dođe dobar interfejs Delphi bez programa ..Hvala unaprijed

    1. Pogledajte kod nas u trgovini. Kvalitetniji Multidiag PRO+ je 1200 kn, a imamo i jeftiniji TCS CDP za 800

      1. Pero napisao:

        Hvala na informacijama.Zanima me dal posjeduje kućište od delphijeve dijagnostike

        1. ?? dali posjeduje šta?

          1. Pero napisao:

            Mislim dali možda posjedujete okolo onu plastiku kućište bez ploče i kabla

  26. Mislim da imamo u servisu neka rabljena kućišta. Javite se mailom i pošaljite sliku kućišta jer ima raznih a ne paše svaki OBD kabel na svako kućište

    1. Pero napisao:

      Može

  27. Vladimir napisao:

    Pozdrav, imam Texa dijagnostiku za teretni program,da li moram uzeti orginalne Texine kablove( za starije modele kamiona koji nemaju OBD prikljucak) Set kineskih kablova koji kostaju 70EU i koje sam uzeo ne funkcionisu .Hvala na odgovoru

    1. Ovi setovi kineskih kablova koji se naručuju sa ebay-a ili aliexpress-a obično ne rade ni na Delphi dijagnostici za koju su namijenjeni. Nemam baš iskustva sa TEXA-om islim da za nju trebate baš njihove originalne kablove

      1. Vladimir napisao:

        Hvala na odgovoru

  28. Srđan napisao:

    Imam delfi dijagnostiku i na svim autima što sam ih spajao radi ok ali kod mene na nissan leafu ne mogu odradit neke funkcije . Ne mogu izbrisat memoriju baterije na primjer. Našao sam na netu video kako se to radi ali vjerovatno je softver različit pošto kod mene fali prozorčići sastrane koje bi trebao otvoriti da bi došao do te funkcije. Dali vaša dijagnostika ima iste funkcije kao ova na videu ?https://www.youtube.com/watch?v=XMMI0Nqr-Fs&t=21s

    1. Ovaj na videu ima originalnu DELPHI dijagnostiku koja košta otprilike 20 do 30 puta više od zamjenskog interfejsa (2000 – 3000 EUR) i koristi puno noviji software sa više opcija. Ovaj stariji softver za zamjenske interfejse nema tu opciju.

  29. tigar napisao:

    Gdje bi mogao nabavit tu dijagnostiku?

    1. Ne znam tko je trenutno zastupnik za hrvatsku i ima li ga uopće. Pogledajte recimo na: https://www.hickleys.com/diagnostics/delphids150.php

  30. Srđan napisao:

    Dali imate vi kakvu dijagnostiku koja bi mogla obavit resetiranje baterije za ponudit?

  31. Imamo Autel MD808 PRO i Autel MP808. Pogledajte na našim stranicama:

    https://kdijagnostika.hr/shop/autel-maxidiag-md808-pro/

    https://kdijagnostika.hr/shop/autel-maxidas-mp808/

    imate i link za detaljni popis funkcija…

  32. Mihael napisao:

    Poštovanje imam delphi verziju 2016 ds100e i ne želi mi uć u motor od vw pola 1.4tdi niti u audijevog 1.9tdi dok vcds rješava sve na istim autima bez problema probao sam od kolege delphi ulazi u motor imate možda kakav savjet gdje je moj problem

    1. Ta 2016 verzija softvera nije bas najbolja, ali problem je vjerojatno u lošem interfejsu… Na tržištu ima puno modela interfejsa kompatibilnih sa delphijevim programom i svi oni jeftini koji se narucuju sa aliexpresa i ebaya obično ne rade na hrpi vozila.

  33. predrag napisao:

    poz kupio sam delphi 150 2015.3 za dosta tipova vozila u vrsti sustava ponudi benzin i nista vise dok na drugim vozilima prikaze iss, benzin , dizel, kocnice i sve druge opcije. sad dali je to do softvera, instalacije ili do uređaja hvala.

    1. Tek su noviji modeli Captive poslije redizajna 2011 podržane. Kod ovih starih samo osnovna dijagnostika preko EOBD moda.

      1. predrag napisao:

        Hvala, onda bi kupovina ELM327 riješola problem

        1. Sa ELM327 bi mogli napraviti osnovnu OBDII dijagnostiku motornog kontrolera. To možete i sa Delphijem. Kliknite na EOBD ikonicu u gornjem desnom dijelu ekrana.

  34. Marijan napisao:

    Jel DELPHI radi sa Toyota Hybridnim vozilima?
    Hvala

    1. Koji model i godište?

      1. Marijan napisao:

        Toyota Yaris Hybrid 2016.

  35. Taj svakako ne. Zadnja verzija programa koji radi ima aute do 2015 godine.

  36. Milenko napisao:

    Pozdrav interesira me dali neko zna wow orginal program koliko dodje sa naravno abdeit i dali bi radio na mojoj diagnostikiDelfi new vci+A-BT unaprijed se zahvaljujem

    1. Original Wurth WOW u nekoj osnovnoj verziji košta 2000-3000 EUR i ne bi radio sa Kineskim Delphi interfejsom

  37. Nemanja napisao:

    Pozdrav, hocu da kupim delphi dijagnostiku od ove jeftinije ali sad postoje verzije i verzije. Koju mi vi preporucujete i sta sve treba da ima da bi bila dobra?

    1. Pa u principu imate dvije verzije. Jeftinija je 700 kn, skuplja 900. Razlika je u tome što skuplja podržava SW CAN / MS CAN protokol pa može odraditi više sistema na OPEL i FORD autima nego ova jeftinija. Ostalo je isto. Ako trebate još nekih dodatnih informacija pišite nam na info@kdijagnostika.hr ili nazovite na 0918890115

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)