Najčešća pitanja

Kako se vrši dostava robe?

Naručene artikle dostavljamo putem HP-a. To znači da za 2-3 dana možete očekivati poštara od koga ćete preuzeti paket i platiti dogovorenu cijenu ako ste odabrali plaćanje otkupninom. Trošak poštarine od 20 kn naplaćuje se samo za narudžbe manje od 200,00 kn. U slučaju da traženi uređaj nemamo na lageru obavijestiti ćemo Vas i dogovoriti se o roku isporuke.

Kako se vrši plaćanje?

Trenutno je moguće platiti naše proizvode pouzećem (kod slanja poštom) i virmanom (za pravne osobe). Ukoliko odaberete plaćanje pouzećem plaćate poštaru prilikom preuzimanja pošiljke. Ako se odlučite na plaćanje virmanom, nakon zaprimljene narudžbe dobiti ćete ponudu sa svim podacima za uplatu te brojem našeg žiro računa. Ponudu Vam šaljemo emailom ili faxom.

Imam li još nekih dodatnih troškova?

Kod plaćanja otkupninom, poštar će Vam prilikom preuzimanja na iznos otkupnine dodati proviziju od otprilike 3% tako da ćete na recimo 1000 kn platiti još oko 30 kn.

Mogu li robu preuzeti osobno?

Pošto nemamo maloprodajnu trgovinu i ne vršimo naplatu gotovinom robu isporučujemo isključivo putem pošte. Osobno preuzimanje u Osijeku mogoće je samo kada je kupac pravna osoba koja je izvršila virmansko plaćanje prema ponudi.

Zašto Vaš račun nije “fiskaliziran”?

Obrt K Dijagnostika vrši naplatu robe putem virmanskih uplata za pravne osobe i putem pošte (otkupnina) za fizičke osobe, te je čl.5 Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom izuzet od obveze fiskalizacije.

Dali je PDV uključen u cijenu?

Naš obrt nije u sustavu PDV-a tako da PDV nije u cijeni i neće biti iskazan na računu.

Što sa robom koja ima oznaku “po narudžbi” ?

Neke artikle nemamo na skladištu, već ih nabavljamo po Vašoj narudžbi. Kod narudžbe takvih artikala morate nam unaprijed uplatiti 20% cijene artikla, a mi Vam ga dostavljamo u roku max. 30 dana.

Kolika je garancija na kupljene proizvode?

Garancija na sve elektroničke sklopove je 6 mjeseci (ako nije drugačije navedeno). U slučaju da je Vaš uređaj pokvaren šaljete nam ga nazad, a mi ćemo ga u što kraćem roku popraviti. Ukoliko popravak bude trajao duže od 10 dana jamstveni rok produžuje se za onoliko dana za koliko je prekoračen rok od 10 dana. Ukoliko se uređaj ne može popraviti u roku od 45 dana ili se kvar uopće ne može otkloniti neispravan uređaj biti će zamijenjen novim. Jamstvo se ne odnosi na potrošne dijelove koji se pri radu normalno troše. Ako se kupac nalazi izvan mjesta sjedišta prodavatelja dužan je snositi troškove dostave uređaja na servis ili troškove puta servisera. Obuka za rad sa uređajem instalacija i podešavanje softvera ide na teret kupca. U slučaju da je kvar nastao Vašom nepažnjom ili fizičkim oštećenjem naplaćujemo Vam troškove popravka i dostave.